Znajdź nas na Facebook

fb.com/konin24.info Piątek 26.04.2024 r. Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda

Ocena:

Rajd rowerowy na zakończenie roku szkolnego w Malanowie

Malanów 16.06.2016 14:26

Wspólnie z wychowawcą, opiekunami oraz rodzicami uczniowie gimnazjum w Malanowie zorganizowali pierwszy klasowy rajd rowerowy. A oto, jak wspominają przedwakacyjna przygodę:

Wyjechaliśmy spod szkoły, a trasa rajdu prowadziła przez Feliksów, Zygmuntówek, Kotwasice, Dziadowice, Popielarze, Żdżenice, oraz Grąbków. Przejechaliśmy małą pętle po terenach naszej gminy, pokonując dystans około 24 km. Pogoda początkowo nie była sprzyjająca, było wietrznie i pochmurno, ale wraz z opiekunami absolutnie nie przestraszyliśmy się anomalii pogodowych i wyruszyliśmy mocnym składem w niezapomnianą podróż. W trakcie podróży warunki się zmieniły i kontynuowaliśmy rajd w słonecznej pogodzie. W trakcie jazdy mogliśmy nie tylko sprawdzić swoje siły i umiejętności jako cyklistów, ale po drodze zwiedzaliśmy ciekawe miejsca naszego regionu. Zatrzymaliśmy się pod najstarszym pomnikiem przyrody na terenie naszej gminy czyli w Kotwasicach - gdzie rośnie dąb„Bartek”. Kolejnym postojem na relaks oraz odpoczynek był postój w Dziadowicach, oraz krótki biwak na polanie leśnej w Żdżenicach. Trasa rajdu oraz stopień trudności były zróżnicowane, nie brakowało mocnych podjazdów szutrowych, krótkich i dynamicznych zjazdów czy polnej, leśnej drogi. Wszyscy w dobrych humorach, z wiatrem we włosach przejechaliśmy całą trasę, którą zakończyliśmy w szkole wspólnym grilem. Zmęczeni i zadowoleni posililiśmy się grilowanymi smakołykami. Na koniec stwierdziliśmy, że tego typu wyjazdów powinno być więcej, stąd decyzja o organizacji cyklicznych rajdów w kolejnym roku szkolnym.

Podziel się swoją opinią

( Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy, są one opiniami pozostawionymi przez użytkowników portalu konin24.info)